جلسه هم اندیشی حوزه سواد آموزی سیستان و بلوچستان برگزارشد

زاهدان (پانا) - سواد آموزی حوزه‌ای با ظرفیت عرضه محوری و تقاضا محوری است و مخاطبان فراوان و بی شماری را در خود جای داده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بر این موضوع تاکید کرده است.

کد مطلب: ۹۹۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی حوزه سواد آموزی سیستان و بلوچستان برگزارشد

حمید رضا رخشانی در جلسه هم اندیشی همکاران حوزه سواد آموزی استان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت گفت: شخصیت سردار سلیمانی شخصیت فرا جناحی، فرا قومی و انسانی کامل و شایسته و در حقیقت پاره تن مردم ایران بود که با مجاهدت ها و رشادت های خود درس عشق و مهرورزی به ولایت و امت اسلام را مشق کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کار در حوزه سواد آموزی را کاری جهادی، ایثارگرانه و طاقت فرسا دانست و بیان کرد: تمهید همه شرایط اعم از حضور سوادآموز، شرایط فضای کلاس وتجهیزات و بسیاری از موارد دیگر با تدبیر و از خودگذشتگی همکاران این حوزه به ویژه آموزش دهندگان فراهم می شود.

رخشانی ادامه داد: موضوع نظارت از بعد بالینی و سیستمی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اهمیت دارد. به ویژه حوزه سواد آموزی که دارای وسعت و گستردگی فراوان بوده و ضرورت این مهم بیش از پیش به نظر می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی استان خوب و چشم گیر است، اما هنوز جای کار بیشتر و جدی تری وجود دارد و برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده باید تلاش و برنامه‌ریزی خاصی صورت پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به کارگیری توان و ظرفیت انسانی و اداری برای تحقق برنامه ها و فعالیت ها را از ضروریات مهم و بنیادی در هر کاری عنوان کرد و گفت: خودشناسی، خداشناسی و به دنبال حقیقت همیشه ماندگار بودن مهم است و حقیقت همیشه ماندگار همان اجرای قانون و وظیفه‌شناسی و پیاده کردن اصول و اساس در هر کاریست.

رخشانی ادامه داد: در قوانین هیچ مشکلی وجود ندارد. بلکه اشکال در اجرای قوانین و مقررات است که گاهی چالش ‌برانگیز شده و می‌تواند مشکلات عدیده ای را در راه رسیدن به نتیجه ایجاد کند.

او در پایان افزود: کیفی کردن برنامه ها مهمتر از کمی بودن آن است و در شرایط فعلی جامعه به ویژه دستگاه تعلیم و تربیت این موضوع از همه امور افضل و دارای اولویت است که باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم و فرصت سازی لازم برای تحقق آن صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار