امام جمعه فیروزکوه :امروز نقطه عطفی برای نابودی آمریکا، اسرائیل و همه تروریست‌های عالم است

فیروز کوه (پانا) - امام جمعه فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: یکی از نمونه های بارز فرزند صالح و ارزشمندتربیت یافته دستگاه قرآن و ولایت حاج قاسم سلیمانی است.

کد مطلب: ۹۹۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه :امروز نقطه عطفی برای نابودی آمریکا، اسرائیل  و همه تروریست‌های عالم است

حجت الاسلام امیری ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: یکی از نمونه‌های بارز فرزند صالح و ارزشمند، تربیت یافته دستگاه قرآن و ولایت حاج قاسم سلیمانی است که به مقام رفیع شهادت نائل شد، جاماندگان از شهادت نگران هستند که این مقام شهادت به آنها نرسید.

او در ادامه خاطر نشان کرد: پدر و مادری که در مکتب اهل بیت (ع) درس گرفته اند فرزندان خوبی را تربیت می کنند و وظیفه پدر و مادر مسلمان شیعه است که در تربیت فرزند کوشا باشد و همچون سلیمانی‌ها را باید الگوی خود و فرزندانِ خود قرار دهند.

این مقام مسئول با اشاره به سخن امام صادق (ع) گفت: هر رهبر و حاکمی که از برآورده کردن نیاز جامعه و مردم روی برگرداند بداند که خداوند در روز قیامت از او روی بر می گرداند، حاکمان ما در دنیا فقط برای رضایت خدا باید قدم بردارند و مردمی که بهترین مردم هستند را درک کنند، حیف نیست که ما مسئولین جامعه به دردِ دلِ مردم نرسیم.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به واکنشِ مردم در زمانِ اعلام خبر فوت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امروز هم همان صحنه رحلت امام تکرار شد و تا مردم خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدند گریه به آنها مهلت نداد، اگر چه سردار سلیمانی به آن چیزی که می خواست رسید اما ما از وجودِ ذی جود ایشان محروم شدیم.

او بیان کرد: اما ای مردم نگران نباشید، اگر حاج قاسم سلیمانی رفت، قاسم سلیمانی‌های فراوانی داریم، اگر امروز کشورِ ما بر قرار است و به دنیا خیره شده به این دلیل است که انسانهای خوب کشور را بیمه کرده اند.

حجت الاسلام امیری ارجمندخاطر نشان کرد: زمانی حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید که ولادت حضرت زینب (س) و ایام فاطمیه است، هم سردار سلیمانی که نماد مجاهدت، ایثار و فداکاری در ایران اسلامی و در جبهه مقاومت و هم برادر دیگر ما ابوالمهدی المهندس که از مجاهدین بسیجِ مردمی عراق و از یارانِ با وفای سردارِ سلیمانی بود.

امام جمعه فیروز کوه افزود: زمانی که در سال شصت منافقین شهید بهشتی و هفتاد و تن را در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رساندند، شهادت این عزیزان فرار و نابودی منافقین را در بر داشت، امروز به نظر می آید که نقطه عطفی برای نابودی آمریکا، اسرائیل، صهیونیست‌ها و همه تروریست‌های عالم است و مردمِ ما بصیرت دارند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار