راهپیمایی محکومیت جنایات آمریکا و ترور سپهبد قاسم سلیمانی در یزد برگزار شد

یزد(پانا)- مردم ولایتمدار یزد با برگزاری راهپیمایی، جنایات آمریکا به ویژه ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

کد مطلب: ۹۹۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی محکومیت جنایات آمریکا و ترور سپهبد قاسم سلیمانی در یزد برگزار شد

راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار و مومن یزد همزمان با شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار، برگزار شد.

مردم ولایتمدار دارالعباده پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با حضور در خیابان مصلی و قیام، جنایت‌های آمریکا به ویژه ترور مجاهد فی سبیل الله، حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در این مراسم شرکت کنندگان با تاکید بر اینکه دشمن با ترور حاج قاسم سلیمانی، سلیمانی‌های بسیار زیادی را در برابر خود قرار داده، و امروز همه مردم ایران به عنوان سربازان حاج قاسم سلیمانی مستحکم‌تر از گذشته در برابر استکبار ایستاده‌اند.

از جمله شعارهای متعددی که در راهپیمایی امروز سرداده می‌شد، می‌توان به «سردار با شهامت، شهادتت مبارک»، «ما ملت حسینی ذلت نمی‌پذیریم»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «عزا عزا است امروز، روز عزا است امروز، خامنه‌ای رهبر صاحب عزاست امروز» اشاره کرد.

عزاداری و مرثیه سرایی در وصف حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس و خواندن مداحی «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد، سقای حسین سید و سالار نیامد» هم از دیگر برنامه هایی بود که در این راهپیمایی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار