امام جمعه مهریز: راه شهید سلیمانی ادامه دارد

یزد (پانا) - امام جمعه مهریز گفت: راه شهید سرفراز اسلام سردار قاسم سلیمانی در جنگ با آمریکا با همراهی سربازان فداکار جبهه مقاومت با قوت ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه مهریز: راه شهید سلیمانی ادامه دارد

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: جبهه مقاومت نه تنها لجظه‌ای دست از اهداف خود بر نمی‌دارد که قوی‌تر از گذشته به راه خود در مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمین ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: خون شهید سلیمانی و سایر شهدای این حادثه تجاوزکارانه آمریکا بی پاسخ نمی‌ماند و قطعا رزمندگان پیروز جبهه مقاومت در جهان اسلام آماده ادامه دادن راه شهید سلیمانی هستند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: آمریکا و حامیان او باید بدانند که مردم مسلمان ایران و رزمندگان اسلام راه شهدای مقاومت را تا شکست کامل استکبار و آمریکا ادامه می‌دهند و لحظه‌ای دست از اهداف مقدس بر نمی‌دارند.

محی‌الدینی بیان داشت: شهید قاسم سلیمانی همیشه مطیع محض ولایت فقیه و نظام بود و عاقبت به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه حق بود رسید و قطعا مسیر شهادت همچنان باز ست .

وی گفت: استکبار و آمریکا باید بدانند که دست انتقام به زودی گلوی آنها را خواهد فشرد و نمی‌توانند راه نجاتی برای جنایات خود پیدا کنند چون همه در مسیر ولایت و شهادت لحظه شماری می‌کنند.

همچنین راهپیمایی اعلام انزجار از آمریکا با حضور گسترده مردم از مسجدجامع ولی عصر(عج) تا مقر سپاه برگزار شد .

بامداد امروز (جمعه) سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای امریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

منبع : ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار