پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

هرمزگان (پانا)- موسی دادی زاده سرخائی در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط تروریست‌های آمریکایی، پیامی منتشر کرد :

" بسم رب الشهداء والصدیقین "

شهادت، پاداش مجاهدان در راه خداست .

سحرگاه امروز، سردار سرافراز اسلام، مالک اشتر ولایت، حاج قاسم سلیمانی، با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسید .

هر چند شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد، اما ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد .

او با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، به یاران شهیدش پیوست .

شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، جبهه پیروز مقاومت و همه امت اسلامی بویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی و همه فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، علو درجات را برای آن مجاهد فی سبیل‌الله مسالت دارم .

موسی دادی زاده سرخائی
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار