امام جمعه زاهدان: شهادت سردار پر افتخار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مصیبتی بزرگ بر امت اسلامی است

زاهدان(پانا) _ امام جمعه زاهدان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به آرزویی که داشت رسید. در واقع پاداش یک عمر مجاهدت خودش را از خداوند تبارک و تعالی گرفت.

کد مطلب: ۹۹۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان: شهادت سردار پر افتخار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مصیبتی بزرگ  بر امت اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: شهادت سردار پر افتخار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مصیبتی بزرگ و جانکاه بر امت اسلامی است.

او ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به آرزویی که داشت رسید. در واقع پاداش یک عمر مجاهدت خودش را از خداوند تبارک و تعالی گرفت.

امام جمعه زاهدان افزود: حاج قاسم با شهادت به دیدار خداوند تبارک و تعالی شتافت اما امت پرشور و جوانان اسلامی با رهبر معظم انقلاب عهد می‌بندند که همچون سردار سپهبد سلیمانی فداکار باشند و راه این شهید والا مقام را ادامه دهند.

او بیان کرد: امت اسلامی سربازان زیادی تربیت کرده است که جای سردار سپهبد شهید سلیمانی و همراهانش را بگیرند و راه مقاومت را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: از منظر امت شهید پرور اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند رشیدی از میان ما رفته است اما امت اسلامی در دامان خود فرزندان رشیدی را تربیت کرده که راه این سرداران شهید را ادامه خواهند داد.

او تاکید کرد: مردم ما فرزندان‌شان را برای ادامه راه این عزیزان تربیت کرده‌اند که برای حضور در میدان‌ها و دفاع از ایران اسلامی آماده هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل‌شان فکر می‌کنند با شهید کردن سرداران ما ضربه‌ای به جبهه مقاومت زدند بلکه شهادت این عزیزان نفرت امت اسلامی را نسبت به استکبار جهانی بیشتر می‌کند و عزم جبهه مقاومت را بیشتر و ضربه شان را کوبنده‌تر خواهد کرد.

امام جمعه زاهدان با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: خداوند گسترش دین، مکتب و نسل پیامبر(ص) را توسط حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داد و آن حضرت همچون پدر دغدغه رسالت پیامبر را داشت.

او با اشاره به فرمان رضاخان برای کشف حجاب اظهار داشت: گفت: حجاب نماد دینداری است و رضا خان بدنبال از بین بردن آن بود و هم‌اینک دشمنان تلاش می‌کنند حجاب را از بین ببرند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش می‌کند سرداران ما را شهید و با تهاجم فرهنگی یاد شهدا را کمرنگ کند اما در این بین وظیفه ما این است که این نماد دین را حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار