دشت کاشان، زمستانی می شود

کاشان (پانا) - رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با ورود سیستم بارشی جدید در ساعات پایانی روز جمعه، برای روزهای ابتدای هفته جاری بارش پراکنده برای شهرستانهای کاشان و آران‌وبیدگل پیش بینی می شود.

کد مطلب: ۹۹۱۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دشت کاشان، زمستانی می شود

عباس ارغوانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به عدم پایداری هوا ، شرایط انباشت آلایندگی هوا ضعف شده و طی چند روز آینده شرایط هوای سالم برای دشت کاشان پیش بینی می شود.
او بیان کرد: سیستم بارشی که از طرف غرب کشور وارد شده ، عصر جمعه به مناطق غربی شهرستان کاشان نفوذ کرده و در ابتدای شب بارشها بصورت متناوب آغاز خواهد شد و تا پایان روز یکشنبه که در مناطق کوهستانی به صورت برف و در مناطق دشتی بصورت باران ادامه خواهد داشت.
ارغوانی تصریح کرد: بارشها در مناطق دشت یعنی سکونتگاه‌های پائین‌تر شامل کاشان، آران و بیدگل، نوش آباد، ابوزیدآباد به صورت باران پراکنده و تابع شرایط می باشد و بیشتر بارشها بصورت برف در مناطق کوهستانی است.
رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: در تحلیل نقشه های هواشناسی، در آخر هفته جاری بارش برف پوششی و چشم نواز دور از انتظار نیست که اطلاعات تکمیلی آن در اواسط هفته اعلام خواهد شد.
او همچنین با اشاره به وضعیت دمای دشت کاشان افزود: حداکثر دمای روزانه بین ١٠ تا١٣ و حداقل دما بین صفر الی سه درجه سانتی گراد در مناطق دشتی و دمای حداقل منفی‌هشت در بیشتر روزهای مناطق مرتفع پیش بینی شده است به طوری که در هیچ ساعتی از روزهای یکشنبه ‌و دوشنبه این مناطق دما مثبت نخواهد بود.
ارغوانی تصریح کرد: روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری وزش باد نسبتاً شدید و سوزناک پیش بینی شده است و پدیده مه آلودگی، یخزدگی و لغزندگی جاده در زمانهای پس از بارش را شاهد خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار