پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

نظام استکباری آمریکا یکی از بزرگترین جنایت های تاریخ را با شهادت سردار قاسم سلیمانی مرتکب شد

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد پیامی در پی به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

متن پیام سید نظام مرادی بدین شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.( ال عمران)

نظام استکباری و شیطانی رو به زوال آمریکا در سحرگاه جمعه ۱۳دیماه یکی از بزرگترین جنایت های تاریخ را با شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مرتکب شد.
سال ها مجاهدت در پاسداری خالصانه از انقلاب و اسلام و ایثار بی دریغ جان، سردار سلیمانی را نقطه عطف هماوردی و همراهی امت اسلام تحت هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب در مبارزه با ظلم و استکبار قرار داد.
همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی،جامعه فرهنگیان، مربیان، مدرسین و اعضاء پیشتاز، مجامع دانش آموزی، نمایندگان مجلس دانش آموزی، خبرنگاران خبرگزاری پانا و‌ کارکنان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض مینمایم. رشادت و مجاهدت این سردار بزرگ و پرافتخار، به عنوان نماد مکتب اسلام و اسوه‌ی غیرت ‌ایرانی نزد پیشتازان به یادگار خواهد ماند.

سید نظام مرادی
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار