پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی شهادت حاج ‌قاسم سلیمانی

دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شهادت سرداران پرافتخار سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی در پی شهادت حاج ‌قاسم سلیمانی

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ


با نهایت تأسف و تألم خبر عروج ملکوتی دلاور مرد سپاه اسلام و مبارز خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی (اعلی الله مقامه الشریف) و شهادت ابو مهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق را دریافت نمودم.

اگرچه سابقه و پیشینه عشق عمیق اینجانب به آن سردار فداکار سپاه اسلام به دهه‌های پیش بازمی‌گردد اما در دوران تصدی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آشنایی بیشتر با روش و منش آن اسوه تقوا و جهاد، بیش از پیش به نقش بی‌بدیل آن مجاهد فی سبیل‌الله در صیانت و حراست از حریم مقدس سرزمین اسلامی و دفاع همه‌جانبه و هوشمندانه از کیان امت اسلام و ملت‌های مظلوم و رنج‌دیده منطقه و خاورمیانه وقوف یافتم.

دشمنان و بدخواهان جهان اسلام به ویژه تصمیم‌سازان و طراحان این توطئه‌ شوم در هیات حاکمه ایالات متحده، با این اقدام ددمنشانه و سبعانه خویش، نقاب تزویر و فریب از چهره برداشته و نشان دادند که شعار مبارزه با تروریسم که بدون وقفه از لسان آنان به گوش جهانیان مخابره می‌شود، دروغی فریب‌کارانه و شعاری عاری از شعور و صداقت است.

دشمنان جهان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که شهادت، هنر مردان خداست و خون پاک و مطهر این دو شهید عزیز، موجب اتحاد و همبستگی روزافزون ملت‌های ایران و عراق خواهد شد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری، ملت رشید ایران و تمام مبارزان و آزادی‌خواهان جهان، و به ویژه همسر و خانواده آن مجاهد سرافراز، از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم تا این مجاهدان راه خدا را با شهدای صدر اسلام محشور نماید و حاج قاسم سلیمانی عزیز را شفیع ما در روز واپسین قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار