جزئیات مسابقه فرهنگی یادواره شهدا ویژه دانشجومعلمان

تهران (پانا) - اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بهتر و بیشتر دانشجویان و دانش‌آموزان از روحیه ایثار در دوران دفاع مقدس مسابقه فرهنگی یادواره شهدا  (9 دی روز بصیرت تا  22 اسفند روز بزرگداشت شهدا) را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۹۹۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات مسابقه فرهنگی یادواره شهدا ویژه دانشجومعلمان

طبق اطلاعیه اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان، مسابقات فرهنگی یادواره شهدا با بهره‌گیری از توانمندی دانشجومعلمان در زمینه تهیه فیلم، مصاحبه، عکس و تدوین مستندات و خاطرات جنگ در قالب "طرح مستندسازی و ثبت آثار و خاطرات شهدا و رزمندگان معلم و دانشجو معلمان دوران دفاع مقدس" برگزار می‌شود.

دانشجومعلمان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز 22 اسفند همزمان با روز بزرگداشت شهدا به اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان ارسال کنند.

تهیه فیلم کوتاه (معرفی شهدای شاخص، مصاحبه با اعضای خانواده همرزمان معلمان دوستان و ...)، گردآوری اسناد و آثار مکتوب شهدا (دست‌نوشته، خاطرات، یادداشت‌های روزانه، زندگینامه، وصیت‌نامه، مدارک شخصی و نامه دلنوشته و...) از محورهای این مسابقه است.

اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده است به 3 نفر از دانشجویان برتر در تهیه فیلم کوتاه با موضوع "شهید و شهادت" ضمن تقدیر از سوی رئیس دانشگاه کمک هزینه سفر به کربلای معلی و به 3 نفر از دانشجویان برتر در تهیه آثار مکتوب تقدیرنامه از سوی رئیس دانشگاه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تعلق خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار