کازرون، میزبان مسابقات قرآن و عترت مرحله ی چهارده گانه

کازرون (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون از برگزار شدن سی و هشتمین دوره ی مسابقات قرآن و عترت مرحله ی چهارده گانه به میزبانی کازرون در اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این مسابقه فرهنگیان نیز در کنار دانش آموزان به رقابت خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۹۹۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کازرون، میزبان مسابقات قرآن و عترت مرحله ی چهارده گانه

هادی زال زاده بیان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله مقدماتی استان در سال جاری در چهارده منطقه استانی که از لحاظ جغرافیایی و امکانات و توانمندی ها به هم نزدیک می باشند، برگزار می شود.
او با بیان اینکه امسال برای اولین بار مسابقات قرآن فرهنگیان هم در کنار دانش آموزان برگزار می شود، افزود: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن مرحله چهارده گانه به میزبانی کازرون در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، بیست و یکم و بیست و دوم اسفندماه سال جاری به مدت دو روز در دو حوزه برادران و خواهران برگزار خواهد شد.
زال زاده اضافه کرد: حدود ششصد نفر از دانش آموزان و فرهنگیان منتخب از مناطق کازرون، بالاده، خشت و کمارج و قائمیه در این مرحله از مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.
در این جلسه کمیته های ده‌گانه برگزاری مسابقات مشخص شدند و مقرر شد هر کمیته با توجه به شرح وظایفش فعالیت های خود را در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رقابت ها پیگیری کند.
شایان ذکر است مسابقات مرحله شهرستان، جهت حضور در مرحله مقدماتی استان، در کازرون بین 4500 دانش آموز منتخب مدارس از پایه های سوم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه، هفته اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار