در گفت‌وگو با پانا

انتقاد عضو شورای شهر تهران به انتصابات پی درپی مدیریت شهری

تهران (پانا) - رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران می‌گوید اکنون وقت آن است که مدیریت شهری تغییرات مدیریتی و انتصاب مدیران را کنار بگذارد چون این تغییرات پی در پی برای شهر مفید نیست و به کارآمدی مدیریت شهری لطمه می‌زند.

کد مطلب: ۹۹۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد عضو شورای شهر تهران به  انتصابات پی درپی مدیریت شهری

حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با پانا در واکنش به انتصابات پی در پی شهرداری تهران اظهار کرد: «متاسفانه به لحاظ کلان در مدیریت شهر دچار تغییرات شده‌ایم و طبیعی است که تغییرات و انتصابات هم پیش می‌آید اما اینکه هنوز دنبال انتصابات باشیم صحیح نیست.»

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران افزود: «اکنون مدیریت شهری باید انتصابات و تغییرات مدیریتی را کنار بگذارد و به فکر اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها باشد، چون تغییرات مدیران، پیشرفت عملکرد نیست بلکه تغییراتی که به سمت بهبود زندگی مردم است، عملکرد مدیریت شهری را نشان می‌دهد. اینکه مردم بهتر زندگی کرده و احساس کنند که در شهر اتفاقاتی افتاده است، نشان دهنده عملکرد خوب مدیریت شهری است اما تغییرات پی در پی مدیران معنی ندارد.»

خلیل‌آبادی یادآور شد: «در این دوره، سه شهردار را در شهر تهران تجربه کردیم که از یک جریان و همفکر بودند. این تغییرات پی در پی را قبول نداریم و معتقدیم تغییرات دوره آقای نجفی کفایت می‌کند و نباید انتصابات دو دوره قبلی را تغییر می‌دادیم. این یعنی همیشه باید دنبال تغییر افزاد و امواجی که ناشی از این تغییرات است، باشیم و این برای شهر مفید نیست و به کارآمدی مدیریت شهری لطمه می‌زند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار