مدیر کل ثبت احوال استان زنجان:

امسال 12 هزار ولادت در زنجان ثبت شد

زنجان (پانا) - به گفته مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 12 هزار و 620 ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است، اضافه کرد: تعداد ولادت ثبت شده در استان زنجان تا یک سال پس از وقوع 12 هزار و 571 واقعه بوده است.

کد مطلب: ۹۹۱۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امسال 12 هزار  ولادت در زنجان ثبت شد

به گزارش فارس؛ 99.65 درصد از ولادت‌ها در استان زنجان در مهلت ثبت تا یک سال به ثبت رسیده است، بیان کرد: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی برابر با 12 هزار و 527 واقعه است.

شفیعی با بیان اینکه در سال‌جاری روزانه 46 واقعه تولد به ثبت رسیده است، گفت: به طور تقریبی هر یک ساعت دو واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 6 هزار و 368 واقعه موالید پسر ثبت شده است، اظهار کرد: تعداد موالید دختر در سال‌جاری، 6 هزار و 252 واقعه ولادت دختر نیز در این ایام به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه نسبت جنسی پسر به دختر در 9 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با 102 است، عنوان کرد: یعنی به ازای ثبت تولد هر 100 دختر، تولد 102 پسر به ثبت رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه در سال‌جاری 3 هزار و 814 واقعه وفات را در استان زنجان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یک سال برابر 99.32 درصد است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در 9 ماهه گذشته از سال‌جاری برابر با 3 هزار و 788 واقعه است، اضافه کرد: روزانه 13 واقعه وفات در استان زنجان به ثبت می‌رسد که به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار