معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان:

ایجاد شاداب سازی در مدیریت اقامه نماز مدارس یک ضرورت است

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پنجاه نشست پیرامون نماز و آشنایی با راهکارهای اصولی و هدفمند جهت بهبود و شاداب سازی مدیریت اقامه نماز در مدارس استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شاداب سازی در مدیریت اقامه نماز مدارس یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد مهرانی با مهم شمردن نقش نماز در کاهش معظلات و مسائل اجتماعی جامعه، افزود: در راستای ارتقاء کیفیت برگزاری نماز جماعت در مدارس یا طرح مبین، پنجاه نشست نمازی پیرامون نماز و آشنایی با مرجعیت دینی دانش آموزان، گفتمان های دینی و تبیین طرح مبین در مدارس و ادارات آموزش وپرورش هرمزگان برگزار شد .

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح مبین، آگاهی بخشی و توانمند سازی مدیران و معاونین پرورشی مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم دولتی و نیز مدارس غیردولتی در برگزاری نماز جماعت است که با حضور بیش از 130 نفر از متولیان نماز مدارس حوزه شرق برگزار شد .

معاون پرورشی، فرهنگی وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مرجعیت شناسی، آموزش عملی نماز، مهدویت و انتظار از موارد مهمی است که در این نشست ها به آنها پرداخته شده است .

مهرانی ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه و برای جذب بیشتر دانش آموزان به ابعاد تربیتی و اسلامی باید به دنبال شیوه های مدیریت اقامه نماز و جذاب سازی برنامه های نماز در مدارس باشیم و اجرای طرح مبین می‌تواند راهکاری اصولی وهدفمند به مدیران مدارس ارائه نماید .

این مسئول تصریح کرد: یکی از دغدغه مهم مدارس، جذب و سوق‌دهی دانش‌آموزان به برپایی نماز و کیفیت بخشی آن است که باید با هم اندیشی و مهارت افزائی مدیران، بهترین راهکارها را اجرا کرد تا با اجرای اقامه نماز شاداب و جذاب و انس بیشتر دانش‌آموزان با نماز، بتوان آنها را از بسیاری از مسائل و معضلات دور نگه داشت و اخلاق و خصال نیکو را در آنها تقویت کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار