نویسنده و کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع:ما به شهدای مدافع حرم مدیون هستیم

اسلامشهر (پانا) - با حضور کارگردان و بازیگران فیلم منطقه پرواز ممنوع و دانش آموزان کانونهای فرهنگی،تربیتی مساجد و مدارس شهرستان این فیلم در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران شد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نویسنده و کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع:ما به شهدای مدافع حرم مدیون هستیم

در حاشیه این برنامه ،امیر داسارگر نویسنده و کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع درگفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد:ایده این فیلم با توجه به زندگی شهید مدافع حرم شهرستان شهریار،شهید مصطفی صدرزاده که زندگی پرفراز و نشیبی برخورداربود و ارتباط قوی با نوجوانان در مسجد ومحل داشت، برنامه ریزی بعمل آمدو در واقع ما به نوعی به این بچه‌ها و شهدای مدافع حرم مدیون هستیم.

او در رابطه با انتخاب بازیگران نوجوان بیان کرد: این بازیگران که از مدارس،کانونهای تربیتی،فرهنگی مساجدو گروه‌های سرود انتخاب شدندو باگذراندن دوره چهار ماهه و خارج از روال آکادمیک تئاتر آموزش دیدند.

داسارگر در پاسخ به این سوال که آیا اینگونه فیلم‌ها که با استقبال خوب مخاطب نوجوان همراه است ،استمرار دارد،خاطر نشان کرد:اگر قبل از اکران فیلم این سوأل از من می شد با توجه به شرایط حوزه کودک و نوجوان و بدنه کار و گیشه جوابم منفی بود،لیکن اکنون با بازخوردی که از مخاطب داشتیم در تلاش هستیم ساخت فیلم در این حوزه ادامه پیدا کند.

شهید مدافع حرم مصطفی صدر زاده در سال نود دو برای دفاع از دین و حرم حضرت زینب (س) با نام جهادی سید ابراهیم، داوطلبانه به سوریه عزیمت و به علت رشادت در جنگ با دشمنان فرماندهی گردان عمار و جانشین تیپ فاطمیون را بر عهده گرفت،

شهید معززسرانجام پس از چندین بار زخمی شدن در درگیری با داعش، ظهر روز تاسوعا مقارن با یکم آبان نود و چهار در عملیات محرم در حومه حلب سوریه به شهادت رسید و به دیدار معبود شتافت و در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار آرام گرفت.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار