برگزاری دوره توانمندسازی زنان و دختران در شیراز

شیراز (پانا) - مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش فارس از برگزاری دوره تربیت مربی طرح توانمند سازی دختران مدارس شبانه روزی و مدارس حاشیه شهر شیراز توسط امور بانوان آموزش و پرورش فارس و با همکاری دفتر اجتماعی استانداری ، دفتر زنان و خانواده استانداری و معاونت سواد آموزی و اداره پیشگیری از آسیبهای اجتماعی آموزش وپرورش فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی زنان و دختران در شیراز

طاهره بی نیاز افزود: از آنجا که دختران و زنان ما بیش از نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند لذا حرکت به سمت توسعه یافتگی جز با توانمندسازی آنان از طریق افزایش آگاهی ، دانش و بینش امکان پذیر نیست.
وی با تاکید بر اینکه هدف نهایی این طرح این است که به سمت کاهش آسیب های اجتماعی برویم. گفت: امروزه آسیب های اجتماعی در جامعه بسیار زیاد است و می طلبد که تمام هم و غم خود را برای کاهش این آسیب ها خصوصا در حوزه زنان و دختران بکار گیریم.
بی نیاز گفت: این دوره با هدف توانمند سازی دختران مدارس کم برخوردار برای خود مراقبتی در برابر آسیب های اجتماعی برگزار شده است و در قالب این دوره 90 نفر از مربیان مدارس دخترانه شبانه روزی و مدارس حاشیه شهر شیراز از آموزش های لازم برخوردار خواهند شد.
مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش فارس گفت: پس از پایان این دوره، شرکت کنندگان به مدت 12 جلسه نسبت به ارائه این آموزش ها به دانش آموزان و والدین مدارس محل خدمت خود اقدام می نمایند.
او گفت: قطعا باید این طرح مورد نقد و بررسی قرار گیرد تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، زمینه اجرای بهتر آن را در سال های آینده فراهم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار