افتتاح مدرسه پویا و با نشاط محمودیه گناباد

گناباد (پانا) -فضای اختصاصی ویژه کلیه رشته های ورزشی دانش آموزان دختر و بانوان فرهنگی در آموزشگاه محمودیه افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۹۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه پویا و با نشاط محمودیه گناباد

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش گناباد ضمن توجه ویژه به فعالیت بدنی وتحرک دانش آموزان در مدارس گفت: خوشبختانه در راستای سند چشم انداز و ساحت زیستی و بدنی ، آموزش و پرورش گناباد در سال تحصیلی جاری با تجهیز مدارس به وسایل ورزشی و پویا سازی حیاط مدارس فعالیت چشم گیری انجام داده است که بخودی خود در بسیاری از جهات بخصوص کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود .

احمدی افزود: با همت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سایر حوزه های این مدیریت ، مدارس گناباد فضاهای تازه ای در خود در بعد ورزشی و تربیت بدنی دیده است که نوید بخش شکوفا سازی دانش آموزان در ورزش خواهد بود .

وی ادامه داد: با توجه به محدویدت های موجود برای فعالیت بدنی بانوان عزیز و در جهت اهمیت به بعد جسمانی این قشر ، مدرسه با نشاط و پویای محمودیه با همراهی همکاران این آموزشگاه و حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش همزمان با ولادت حضرت زینب و با مشارکت مجتمع آموزش عالی گناباد افتتاح گردید که انشالله در آینده فضای محرم برای ورزش بانوان و دانش آموزان عزیز خواهد بود .

این فضا در روزهای پنج شنبه برای فعالیت های ورزشی متنوع از قبیل دوچرخه سواری، اسکیت، هندبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، دارت و تنیس روی میز در اختیار دانش آموزان، دانشجویان دختر و بانوان فرهنگی خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار