بهره‌برداری از 18 پروژه آبخیزداری در اردبیل با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

اردبیل (پانا)- 18 پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری استان اردبیل با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به طور همزمان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۹۱۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 18 پروژه آبخیزداری در اردبیل با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، ۱۸ پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری استان اردبیل با اعتبار ۱۳۰ هزار و ۶۸۳ میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسید.

عباس کشاورز در آئین کلنگ‌زنی پروژه شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰ هکتاری شرکت ملی کشت، صنعت و دامپروری پارس در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در حال حاضر، ارزان‌ترین تسهیلات برای احداث گلخانه‌ها در نظر گرفته شده است. چراکه هم به افزایش تولید و اشتغال و هم صادرات کمک خواهد کرد.

او بر این که در مورد گلخانه هیچ محدودیتی برای حمایت نداریم تأکید کرد و افزود : در صورتی که در شهرستان‌ها تقاضا برای احداث گلخانه باشد، آماده هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: درحال حاضر توسعه سطح شهرک‌های گلخانه‌ای در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تولید محصولات گلخانه‌ای ضروری است و در فاز اول این پروژه نیز برای ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای صدها نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

دسترسی ارزان به کشورهای حوزه اوراسیا، داشتن منابع طبیعی غنی و نیروی کار فراوان از دلایل ایجاد پروژه شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰ هکتاری شرکت ملی کشت، صنعت و دامپروری پارس در شهرستان پارس‌آباد است که به رونق تولید درمنطقه منجر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار