اولین جشنواره لاله های روشن در مدرسه های کاشان اجرا می شود

کاشان (پانا )- کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری اولین جشنواره لاله های روشن در مدرسه های این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره لاله های روشن در مدرسه های کاشان اجرا می شود

سید محسن سکوت نوش آبادی اظهار کرد: هدف از اجرای این جشنواره، آشنایی دانش آموزان به عنوان نسل سوم انقلاب با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و سیره شهدا در قالب یک برنامه منسجم و هدفمند با مشارکت دانش آموزان، رزمندگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی و مدرسه است.
وی افزود: معرفی شهدای محدوده هر مدرسه در قالب برنامه هایی مثل مسابقات سرود، نمایش، شعر ، داستان، ورزش، سخنرانی و خاطره، زیارت مقبره شهدا و دیدار با ایثارگران یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس توسط دانش آموزان از جمله فعالیتهای این جشنواره است.
وی تصریح کرد: نمایشگاه های ویژه به همین مناسبت در مدرسه ها برپا می شود که عمده این فعالیت ها با مشارکت شورای دانش آموزی انجام می شود که از آبان ماه شروع شده و تا پایان دهه فجر اجرا خواهد د.
وی تاکید کرد: در این برنامه ها، معرفی زندگی فرهنگیان و دانش آموزان شهید مورد توجه است و هر مدرسه به یک شهید می پردازد و یادواره آن شهید را برگزار کند که دانش آموزان با قهرمانان ملی آشنا شوند.
کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: از هر منطقه، یک مدرسه در گروه مدارس پسران و دختران انتخاب شده و اسفندماه همزمان با روز ملی شهدا در کنگره استانی شرکت می کنند و در هفته گرامیداشت مقام معلم، همایش ملی لاله های روشن برگزار خواهد شد.
سکوت افزود: عزت و اقتدار کشور مرهون ایثار و حماسه شهدا و ایثارگران است و معرفی شهدا به عنوان الگوهای رفتاری برای نسل امروز ما اهمیت ویژه ای دارد که با اجرای برنامه های فرهنگی،فرصتی است که نسل نوجوی ما با آموزه های آنها آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار