کمیته تخصصی راهبری نظام شفافیت اداری تشکیل می شود

یزد(پانا)- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد از تشکیل کمیته تخصصی راهبری نظام شفافیت اداری ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کمیته تخصصی راهبری نظام شفافیت اداری تشکیل می شود

جعفر رحمانی شمسی در سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان در سالجاری افزود: با تصویب این شورا کمیته تخصصی راهبری نظام شفافیت اداری با هدف اطمینان از استقرار سازوکارهای لازم برای برنامه ریزی و ارتقای شفافیت در سطح نظام اداری استان تشکیل می شود.

وی افزود: این کمیته همچنین ضمن راهبری و تعیین تکالیف دستگاههای اجرایی استان در زمینه شفافیت، عملکرد مسئولان را نیز در این زمینه مورد پایش و بررسی قرار خواهد داد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی همچنین گفت: مستندات شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1397 دستگاه‌های اجرایی استان پس از طرح و بررسی در کمیته تخصصی راهبری نظام شفافیت اداری بر روی سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منتشر می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه در این جلسه برگزاری دوره آموزشی مالکیت فکری مورد تصویب قرار گرفت؛ افزود کمیته ارتقاء بهره‌وری نیز به عنوان کمیته تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت استان فعالیت کند.

وی افزود: کتاب گزارش تفصیلی نتایج ارزیابی عملکرد سال 1397 دستگاه‌های اجرایی استان به صورت الکترونیکی تهیه شده و علاوه بر ارسال آن به دستگاه‌های اجرایی بر روی سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز برای عموم قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار