افتتاح 122 چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح 39 پروژه چمن مصنوعی در استان طی 3 ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از سال 96 تاکنون 122 پروژه زمین چمن مصنوعی در استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

کد مطلب: ۹۹۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 122 چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان

ادهم کرد زابلی اظهار کرد: با هدف توسعه فرهنگ ورزش و توزیع متناسب زیرساخت های ورزشی جهت برخورداری کلیه اقشار جامعه، اداره کل ورزش و جوانان استان از سال 96 تاکنون 122 مجموعه چمن مصنوعی را در جای جای استان افتتاح کرده است.

او ادامه داد: بخش قابل توجهی از این پروژه ها در سال 97 و 3 ماهه نخست سال جاری به بهره برداری رسیده است. در 3 ماه گذشته 39 چمن را افتتاح کردیم و حدود 16 چمن مصنوعی دیگر نیز در هفته دولت و هفته ورزش و تربیت بدنی مورد بهره برداری قرار گرفته است ،تا درصد بیشتری از مردم استان بتوانند از ظرفیت و امکانات مناسب ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به استقبال چشم گیر روستائیان استان از ساخت زمین های چمن مصنوعی، افزود: در جاینمایی احداث این پروژه ها همواره تلاش بر این بود تا بتوانیم اکثر نقاط جمعیتی را از نعمت امکانات ورزشی مناسب بهره مند کنیم.

او با بیان اینکه بخشی از این چمن ها مشارکتی بوده تاکیدکرد: مشارکت اول را خود مردم انجام داده اند، دوم دهیاران، بخشداران و فرمانداران و سوم بنیاد مستضعفان که همکاری بسیار خوبی در این خصوص انجام داد.

کرد بیان کرد: علاوه بر 6 چمن اولی که بنیاد مستضعفان جهت احداث آنها به ما کمک کرد، مقرر شده تا این نهاد در ساخت 11 چمن مصنوعی دیگر نیز مشارکت و همراهی داشته باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و دید وسیع وزیر نسبت به زیرساخت های ورزشی در روستاها، مساعدت استاندار، مشارکت بنیاد مستضعفان و همت کادر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان نقش بسزایی در تسریع روند آماده سازی و بهره برداری از پروژه ها داشت که جا جای تقدیر و تشکر دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار