معاون کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان :3 هزار و 170 حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در استان ثبت نام شدند

زاهدان(پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان اعلام کرد: 3 هزار و 170 نفر حامی جهت حمایت مادی و معنوی از پنج هزار و ۸۹۸ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان در ۹ ماهه نخست امسال در طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام (ره) ثبت نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۹۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان :3 هزار و 170 حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در استان ثبت نام شدند

مهدی میرامامی در اولین روز نشست استانی مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: براساس سیاست ها و برنامه های ابلاغی تا پایان سال جاری از مجموع جذب یک میلیون حامی در کل کشور ، ۲۵ هزار حامی نیکوکار سهم استان سیستان و بلوچستان است.

او ادامه داد: هم اکنون ۲۳ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین استان سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنند که در طول سال علاوه بر پرداخت کمک ماهیانه پیگیر سایر نیازهای فرزندان معنوی خود از قبیل جهیزیه، تحصیلی، مسکن، بهداشتی، جهیزیه و غیره هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۱۷۰ نفر حامی جهت حمایت مادی و معنوی از پنج هزار و ۸۹۸ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این استان در طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام (ره) ثبت نام کرده‌اند.

او بیان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت حامیان نیکوکار، خیران، موسسات خیریه، ارگان‌ها، مشترکین پربازده صندوق های صدقات خانگی، کارگروه جذب حامی در شهرستان تشکیل و برنامه ریزی و تهیه برنامه عملیاتی در دستور کار قرار دارد.

میرامامی تاکید کرد: به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت کارمندان رسمی و غیر رسمی ادارت ،سازمانها،نهادها هر کارمند می تواند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام (ره) در سطح شهرستان‌های مختلف این استان حامی یک فرزند معنوی شود.

او با اشاره به تشکیل شورای اداری شهرستان با محوریت فرمانداران و بخشداران گفت: باتعامل و همکاری سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش این استان طرح «هم کلاسی یک حامی» به منظور استفاده از تعداد کلاس های دانش آموزان در مدارس سطح استان و والدین دانش آموزان جهت اجرای طرح در حال اقدام بوده تا دانش آموزان نیازمند نیز بدون دغذغه در کنار سایر دانش آموزان به ادامه تحصیل بپردازند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امیدواریم از ظرفیت موسسات خیریه داخل و خارج استان، خانواده شهدا، طوایف، معتمدان، رسانه های مجازی، نوشتاری، دیداری و ظرفیت های شهرستان، مراکز نیکوکاری و ارتباط و تعامل با موسسات خیریه برای ارائه خدمات مناسب به فرزندان ایتام و محسنین سطح این استان استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار