پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت انتصاب قائم مقام جدید سازمان دانش آموزی کشور

علیزاده: نقش سازمان دانش آموزی در اعتلای ابعاد شخصیتی دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در پی انتصاب قائم مقام جدید سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت انتصاب قائم مقام جدید سازمان دانش آموزی کشور

در پی انتصاب اسماعیل بحری زاده به عنوان قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور، مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی پیام تبریک صادر کرد.

در متن پیام صمد علیزاده آمده است:

برادر ارجمند؛ جناب آقای اسماعیل بحری زاده

سلام علیکم

همان طور که مستحضرید، دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور زمانی به شکوفایی میرسند که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌های آموزشی و مهارتی در مدارس به سمت پربار شدن پیش رود و در این بین نقش تشکل های دانش آموزی و به ویژه سازمان دانش آموزی در اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و جهت دهی به اوقات فراغت نوجوانان بر کسی پوشیده نیست.

بی شک انتصاب مسرت بخش شما، بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط در کالبد سازمان دانش آموزی که رسالت بزرگ و خطیر تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی‌ و کمالات انسانی براساس تعالیم عالیه اسلام ناب محمدی (ص) را دارد، می باشد.

امید است که حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش تحرک بیش از پیش، سازمان دانش آموزی کشور باشد.

گفتنی است، روز دوشنبه 9 دی ماه طی مراسمی رئیس سازمان دانش آموزی کشور از زحمات 18 ماهه محمد روشنی قائم مقام پیشین سازمان دانش آموزی کشور قدردانی کرد و اسماعیل بحری زاده را به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی کشور منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار