افتتاحیه نمایشگاه دست‌ساخته های دانش‌آموزی مجلات رشددر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک (پانا) - با حضور مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی مراسم افتتاحیه نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی مجلات رشد در دبستان ام البنین(س)آموزش و پرورش ناحیه‌ یک بهارستان‌ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نمایشگاه دست‌ساخته های دانش‌آموزی مجلات رشددر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

در این برنامه مسعود فیاضی مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی اظهار کرد: مجلات رشد به عنوان مواردی ازبرنامه‌ درسی، درچارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید می‌شوند و مجلات رشدباهدف ترویج خواندن،توسعه فرهنگ مطالعه، تعمیق تفکر‌ خلاق و بهبود کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان انتشار می‌یابند.

او در ادامه بیان کرد: اهداف، محتوا و فعالیت‌های تکلیف‌ محور مجلات رشد محقق نخواهد شد، مگر اینکه کسانی که مستقیماً با دانش‌آموز در ارتباط هستند، بتوانند این پیام را منتقل نمایند.

فیاضی افزود: در آموزش و پرورش محرومیت معنایی ندارد و نیروی انسانی خلاق، با انگیزه و دلسوز همواره به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه، اهداف و برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدارس را به پیش می‌برند که ما امروزه شاهد موفقیت‌های روزافزون دانش‌آموزان در مناطق و مدارس هستیم.

در این بازدید مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ورییس اداره تکنولوژی و گروه‌های‌ آموزشی‌ ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:مهدیه درختی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار