مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

نشست کار گروه کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بوشهر استان پیشتاز در اجرای نهضت حفظ قرآن کریم است، گفت: این استان ولایتمدار بیش از سهمیه ابلاغی ده درصدی، موفق به تربیت حافظ قرآن شده است.

کد مطلب: ۹۹۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کار گروه کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی در بوشهر برگزار شد

محمدرضا مسیب زاده در کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی، عترت و نماز در بوشهر که با حضور روسای ادارات قرآن ، عترت و نماز استانهای فارس ، کرمان ، یزد ، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان اظهار داشت : مدارس نباید انتظار داشته باشند که فعالیت های این حوزه از وزارتخانه به آنها ابلاغ و دیکته شود بلکه با حضور نیروهای ارزشی باید فعالیت های خودجوش در مدارس انجام شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجلاسیه نماز که با عنوان نماز و مدرسه نام‌گذاری شده است اضافه کرد: تاکنون ۳۲ پیش اجلاسیه استانی و ۷۸۰ پیش اجلاسیه در مناطق آموزشی در سراسر کشور برگزار شده‌است.

وی همچنین از طرح حفظ جزء سی به عنوان یکی دیگر از برنامه های حوزه قرآن اعلام کرده افزود: ۲میلیون و ۳۰۰هزار دانش‌آموز و ۵۰۰هزار فرهنگی در این طرح شرکت کردند.

دکتر مسیب‌زاده ادامه داد: تقویت، سازماندهی و توسعه 35 هزار هیات مذهبی دانش آموزی، اجرای طرح های امام شناسی و مصباح الهدی از محورهای فعالیت های این اداره کل در بخش عترت است.

مسیب زاده با اشاره به شرکت سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در طرح ملی نهضت حفظ قرآن گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت ده میلیون حافظ قرآن، گام های بلندتری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار