همایش روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه 17

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 درهمایش روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه۱۷، انجمن اولیاء و مربیان را مظهر مشارکت خانه و مدرسه دانست.

کد مطلب: ۹۹۱۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه 17

جلسه انجمن اولیا مربیان با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، ربوشه معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از روسای انجمن و اولیا مربیان در سالن شهیدان کربلایی منطقه برگزار گردید.

در ابتدا مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه و با بیان اینکه که همکاری اولیاء و مربیان در امر تعلیم و تربیت آینده سازان کشور نقش مهمی دارد، گفت: اولیای دانش آموزان و مربیان مدارس ، مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش آموزان هستند که همفکری و همکاری بیش از پیش آن ها نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت .

در ادامه مهدی نیکبخت برای تربیت یک شهروند متعهد و مسئولیت پذیر، 5 عنصر خانواده، گروه همسالان،آموزش و پرورش، رسانه و تشکل های مردمی را موثر دانست. که عنصر خانواده می تواند با تربیت اسلامی شهروندی مومن و مسئولیت پذیر تحویل جامعه دهد.

عنصر دوم ،گروه همسالان یا دانش آموزان که می توانند تاثیرات مثبت ومنفی داشته باشند. سومین عنصر آموزش و پرورش که اگر این گروه کار را بدرستی انجام دهند باعث هم افزایی می شود و عنصرچهارم رسانه (شبکه مجازی، روزنامه ها و ..) و پنجمین عنصرتشکل نهادهای مردمی که می توانند در فرهنگ سازی در جامعه تاثیرات سازنده ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار