خرد جمعی و بهره گیری از توان کارشناسی موجب ارتقاء بیشتر برنامه ها و فعالیت های قرآنی می شود

بوشهر(پانا)_ مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت : در راستای توسعه و ترویج تعالی و فرهنگ اسلام یکی از برنامه های اساسی و جدی آموزش و پرورش در حوزه های دینی مذهبی ، قرآن ، عترت و نماز است .

کد مطلب: ۹۹۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خرد جمعی و بهره گیری از توان کارشناسی موجب ارتقاء بیشتر برنامه ها و فعالیت های قرآنی می شود

محمد رضا مسیب زاده در گفتگو با خبرنگار پانا استان بوشهر اظهار کرد : فعالیت های مختلفی برای دانش آموزان پیش بینی شده است .

دکتر مسیب زاده گفت : علاوه بر مسابقات ، محافل انسی با قرآن ، آموزش های مدارس دارالقرآن ، اجرای طرح حفظ آیات الهی و حفظ جزء سی بعنوان یک کار محوری با همکاری دستگاه اجرایی کشور انجام می شود .

وی افزود : در سال گذشته حدود دو میلیون و هشتصد هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در این طرح شرکت کرده اند .

مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت :در حوزه عترت و امام شناسی ، طرح مصباح الهدی و امام شناسی است و ائمه عطار (ع) بهترین الگوهای سبک زندگی اسلامی هستند .

او افزود : هر یک از استانهای کشور دبیرخانه ، زندگی نامه یک امام را عهده دار هستند . دبیر خانه امام سجاد ( ع ) در استان بوشهر فعال است .

مسیب زاده گفت : اجرای این طرح به گونه ای است که دانش آموزان یکی از احادیث ، روایات و بخش هایی از زندگی این بزرگواران را بعنوان بهترین سبک زندگی اسلامی الگو قرار می دهند .

وی تصریح نمود : در حوزه نماز هم سند جامع نماز اجرایی شده است . با برگزاری طرح مبین و پیش اجلاس های نماز با سطح کیفی بالا در استان بوشهر تحقق یافته است .

مسیب زاده بیان داشت : با اعتقاد به خرد جمعی و بهره گیری از توان کارشناسی ، استانهای کشور به گروه های مختلفی تقسیم شده اند . بعنوان کار گروه های معین و کمیسیون های که یار و یاور هیئت های اندیشه ورز هستند .

مسیب زاده گفت : استان بوشهر میزبان استانهای کهگیلویه و بویر احمد ، فارس ، یزد ، کرمان و هرمزگان است و این نشست با هدف کیفیت بخشی برنامه ها و فعالیت های دینی و قرآنی می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار