فرماندار اشکذر:رونق گرفتن صنعت اسب شهرستان ، درگرو برطرف کردن مشکلات زیرساختی آن است

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر با بیان اینکه صنعت پرورش اسب به عنوان یکی از محور های سند چشم انداز شهرستان تعریف شده است، گفت: رونق گرفتن هر چه بیشتر صنعت اسب شهرستان در گرو برطرف کردن مشکلات زیرساختی این صنعت می باشد.

کد مطلب: ۹۹۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر:رونق گرفتن صنعت اسب شهرستان ، درگرو برطرف کردن مشکلات زیرساختی آن  است

"هادی نسب" فرماندار به همراه "بشارتی" رئیس جهاد کشاورزی و "قانعیان" بخشدار مرکزی اشکذر از باشگاه در حال ساخت پرورش اسب سایت 11 هکتاری حسین آباد پور اکبری رستاق بازدید کرد.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه نژادهای مختلف اسب در باشگاه ها و مراکز پرورش اسب این شهرستان در حال فعالیت هستند، گفت: دارا بودن بیش از 100 باشگاه سوارکاری در مناطق مختلف، ظرفیت و پشتوانه بسیار خوبی را در زمینه صنعت پرورش اسب شهرستان ایجاد کرده است.

هادی هادی نسب با بیان اینکه صنعت پرورش اسب به عنوان یکی از محور های سند چشم انداز شهرستان تعریف شده است، افزود: پتانسیل‌ خوبی در صنعت پرورش اسب شهرستان وجود دارد که در این حوزه با مشکلات زیرساختی مواجه هستیم و رونق گرفتن هر چه بیشتر صنعت اسب در شهرستان در گرو برطرف کردن مشکلات زیرساختی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین زیر ساخت این صنعت پر رونق در شهرستان از جمله واگذاری زمین جهت احداث دهکده بین المللی سوارکاری صورت گرفته که بستر و زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این صنعت فراهم شده است.

فرماندار اشکذر در این بازدید در جریان مهمترین مسائل و مشکلات باشگاه در حال ساخت پرورش اسب سایت 11 هکتاری حسین آباد پور اکبری رستاق قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار