جشن تکلیف 310 دانش آموز دختر چرامی، آغازی شیرین برای عبادت وبندگی

یاسوج (پانا) - 310 دانش آموز دختر چُرامی رسیدن به سن تکلیف و آغاز بهار تکالیف دینی خود را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۹۹۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف 310 دانش آموز دختر چرامی، آغازی شیرین برای عبادت وبندگی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در مراسم جشن تکلیف ۳۱۰ دانش آموز دختر این شهرستان گفت : جشن تکلیف در ۹ مدرسه شهری و روستایی و با حضور دانش آموزان دختر در مدارس شهرستان چرام برگزار شد.

صدرالله عزیزی با اشاره به اینکه ، ۱۴۳ مدرسه در مقاطع مختلف در شهرستان چرام وجود دارد و این دانش آموزان از ۹ مدرسه ابتدایی شهرستان در این جشن شرکت کردند افزود : هدف از برگزاری این جشن آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دینی قرآنی و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس است.

وی گفت.: آیین جشن تکلیف شهرستان چرام ، با حضور اولیا این دانش آموزان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش چرام برگزار شد و دانش آموزان نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.

امام جمعه شهر چرام ، در این آیین با بیان برخی نکات آموزشی در خصوص رسیدن به سن تکلیف و انجام اعمال الهی گفت : نماز خواندن، احترام به بزرگترها ، دور شدن از گناهان ، روزه گرفتن وحفظ حجاب از دستورات مهمی هستند که باید با رسیدن به سن تکلیف آنها را به درستی انجام دهیم.

حجت الاسلام افشار ، هدف از برگزاری این جشن تکلیف را ترویج فرهنگ دینی و آشنایی دانش آموزان به امور دینی و تکالیف، گسترش عفاف و حجاب ذکر کرد.

گفتنی است خواندن اولین نماز بعد از رسیدن به سن تکلیف و اجرای برنامه های متنوع دیگر از جمله برنامه های این جشن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار