نژادبهرام: در محدوده باغ آذری حدود ۴۰۰ خانوار در یک منطقه فرسوده ساکن هستند

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورا با بیان اینکه احیا نکردن سینماهای متروکه و نبود امکانات تفریحی در محله باغ آذری نیاز به رسیدگی عاجل دارد، گفت در محدوده باغ آذری حدود ۴۰۰ خانوار در یک منطقه فرسوده ساکن هستند که بهتر است با ابلاغ بسته تشویقی ویژه و جابجایی ساکنانی که امکان ساخت ندارند، کیفیت این محله بالا برود.

کد مطلب: ۹۹۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نژادبهرام: در محدوده باغ آذری حدود ۴۰۰ خانوار در یک منطقه فرسوده ساکن هستند

زهرا نژادبهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره ارائه گزارش یکی از اعضای شورایاری‌های منطقه باغ آذری گفت: محله باغ آذری نیاز به توجه ویژه دارد. در این محل بافت فرسوده‌ای داریم که به دلیل نوع خاک آن امکان در جاسازی وجود ندارد و یکی از مشکلات مهم این محله همین است.

نژادبهرام ادامه داد: مدتهاست که مقرر شده محدوده گود مذکور که امکان ساخت و ساز ندارند در قالب انتقال و جابجایی به یک قطعه زمینی که مربوط به حوزه خدمات شهری است کاندیدا شده تا در آنجا ساخت و ساز صورت بگیرد اما تاکنون اقدامی حاصل نشده است.

عضو شورای شهر تهران از مدیریت شهری درخواست کرد که در اسرع وقت نسبت به این موضوع تصمیم عاجل بگیرد و گفت: در محدوده باغ آذری حدود ۴۰۰ خانوار در یک منطقه فرسوده ساکن هستند که بهتر است با ابلاغ بسته تشویقی ویژه و جابجایی ساکنانی که امکان ساخت ندارند، کیفیت این محله بالا برود.

نژادبهرام تصریح کرد: دو سینمای متروکه توسکا و شیرین در این محله وجود دارد که متاسفانه بلااستفاده افتاده است در شرایطی که محله با فقر سرانه فرهنگی مواجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار