رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران

دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکلات محله باغ آذری پرتحرک‌تر عمل کنند

تهران (پانا) - رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد که نمی‌شود برخی محله‌ها را رها کرد و انتظار داشت مدیریت شهری در حیطه خارج از وظیفه‌اش پاسخگو باشد. دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه پرتحرک‌تر عمل کنند.

کد مطلب: ۹۹۰۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکلات محله باغ آذری پرتحرک‌تر عمل کنند

الهام فخاری در ارتباط با مشکلات محله باغ آذری به بهانه گزارش شورایار این محله در صحن شورای شهر گفت: ضمن تشکر از گزارش آقای بوچانی، با اشاره به مواردی که ایشان در مورد مشکلات این محله اعلام کردند، لازم می‌دانم به مسئله تجمع معتادان متجاهر به صورت خاص در این محله اشاره کنم. همچنین به وظیفه سایر دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های حاکمیتی در برابر رسیدگی به وضع معتادان متجاهر دارند، تذکر دهم.

وی ادامه داد: مسئله و موضوع معتادان متجاهر فراتر از حوزه مدیریت شهری است و تکلیف دستگاه‌های دیگر است. از موضع شورا و به نمایندگی از مردم محله باغ آذری به خصوص در حوزه وضع اعتیاد و سامان‌دهی معتادان متجاهر باید گفت، لازم است محله باغ آذری را مورد توجه ویژه قرار دهند. نمی‌شود برخی محله‌ها را رها کرد و انتظار داشت مدیریت شهری در حیطه خارج از وظیفه‌اش پاسخگو باشد. دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه پرتحرک‌تر عمل کنند.

الهام فخاری تاکید کرد: واقعیت آن است که مردم محله باغ آذری، خانواده شهدا و سرپرستان خانواده‌ها زیادی در این محله محروم واقع شده‌اند. اهالی این محله با دسترسی به فرصت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توانند وضع خود را ارتقا داده و شرایط بهتری پیدا کنند.

وی افزود: برخی قهرمانان ملی کشورمان از همین محله برخاسته‌اند و این موضوع همه ما را در برابر وظایف مان مسئول‌تر می‌کند. به رغم اینکه مجموعه اقتصادی قدرتمندی در این محل وجود دارد اما توان اقتصادی مردم باغ آذری به شدت آسیب دیده است و مشکلات این محله به شدت جدی است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران یادآور شد: در ساختمان شهرداری مراکز پرتو برای رسیدگی به مسائل کودکان کار را داریم اما این مرکز به تنهایی پاسخگوی مشکلات این محله نیست و دستگاه‌های متصدی به خصوص بهزیستی و وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها باید موثرتر عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار