سید جواد حسینی: نقش خیرین در تربیت نسل‌های آینده کشور حیاتی است

تهران (پانا) - نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران به میزبانی بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سید جواد حسینی: نقش خیرین در تربیت نسل‌های آینده کشور حیاتی است

سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این نشست گفت:در مباحث انسان‌شناسی، انسان‌ها به واسطه انتخاب و اختیار است که جدا می‌شوند.

او با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت باید دانش‌آموزان را به سمت انتخاب خوب و عادات خوب سوق دهد، افزود: نباید شک کرد که بزرگترین انتخاب، کمک به پیشرفت عرصه تعلیم و تربیت است و باید به این کار بزرگ و خیر عادت کنیم و دیگران را نیز به این امر هدایت کنیم.

حسینی با تجلیل از زحمات خیرین مدرسه‌ساز، نقش خیرین را در تربیت نسل‌های آینده کشور حیاتی دانست و گفت: کار خیری که شما بزرگواران در عمل انجام می‌دهید را ما نمی‌توانیم در زبان بیان کنیم و قدردان آن باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عملکرد کسانی که برای تربیت انسان تلاش می‌کنند، بسیار ارزنده و با اهمیت دانست و اظهار کرد: قطعا تلاشی که شما برای ساخت مقدمات تربیت نسل آینده متحمل می‌شوید بسیار با ارزش‌تر است.

او در ادامه با اشاره به اینکه معمولا 3 درصد دانش‌آموزان نیازمند جامعه، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه هستند، بیان کرد: باید تلاش کنیم همه دانش‌آموزان از تعلیم و تربیت بهره‌مند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار