خوب زندگی کردن و برای هم زندگی کردن از اصول پیشتازان است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از استقبال خانواده‌ها برای عضویت فرزندانشان در تشکل پیشتازان خبر داد و افزود: تربیت اجتماعی نیاز امروز جامعه است که خانواده‌ها بیش از پیش به دنبال ایجاد این تربیت در فرزندان خود هستند.

کد مطلب: ۹۹۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
خوب زندگی کردن و برای هم زندگی کردن از اصول پیشتازان است

محسن کلاری در نشست سالانه مسوولان سازمان دانش‌آموزی سراسر استان فارس در مشهد با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی جذب دانش‌آموزان در برخی مناطق استان گفت: جذب ۱۱۸ هزار دانش‌آموز در استان فارس، موفقیتی بزرگ است که مسوولیت ما را در سازمان و در انجام رسالت‌ها سنگین‌تر کرده است.
او با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی و تشکل پیشتازان تنها تشکلی است که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با اشتیاق بسیاری به دنبال عضویت در آن هستند، افزود: امروز جامعه بیش از پیش نیاز به تربیت اجتماعی و ایجاد مسوولیت اجتماعی در دانش‌آموزان را حس کرده و به دنبال آن هستند.
او ادامه داد: فرد پیشتاز، زندگی کردن را می‌آموزد و برای زندگی جمعی و گروهی و حضور در جامعه مهیا می‌شود و این همان چیزی است که امروز خانواده‌ها به دنبال آن برای فرزندانشان هستند.
کلاری اظهار کرد: فارس در استان‌های گروه الف، جزء استان‌ اول و در کشور جزء استان‌های پیشرو است.
او از مسوولان سازمان دانش‌آموزی فارس خواست تا با شناخت بیشتر مخاطب، به دنبال ایده‌های خلاق و افزایش کیفیت در برنامه‌ها بپردازند.
سازمان دانش‌آموزی فارس با رسالت تربیت اجتماعی در دانش‌آموزان امسال موفق به جذب ۱۱۸ هزار دانش‌آموز پیشتاز، ۴ هزار مربی و ۳ هزار خبرنگار-دانش‌آموز شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار