معاون سیاسی اجتماعی استاندار: زبان هنر موثرترین شیوه در معرفی سیستان و بلوچستان است

زاهدان(پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موثرترین و ضروری ترین شیوه برای معرفی این استان پهناور با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گسترده، زبان هنر بویژه عکس و فیلم است.

کد مطلب: ۹۹۰۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار: زبان هنر موثرترین شیوه در معرفی سیستان و بلوچستان است

علی‌ زینی‌وند در حاشیه مراسم افتتاح شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان آسوریک در زاهدان اظهار کرد: این جشنواره به دلیل انتقال مسائل و معرفی استان به زبان هنر عکس و فیلم بسیار ضروری و موثرتر از سایر شیوه‌های تبلیغی است.
او ادامه داد: سیستان و بلوچستان به دلیل نوع تصویرسازی منفی در گذشته به شدت نیازمند چنین رویدادهای فرهنگی و هنری است و امیدواریم در جریان این رویدادها هم افرادی که به این استان سفر می‌کنند و هم محصولاتی که از این جشنواره‌ها به کل کشور فرستاده می‌شود بتوانند ظرفیت‌های پنهان استان را به کل کشور و حتی جهان معرفی کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان آسوریک از امروز تا ۱۲ دی ماه جاری در زاهدان آغاز بکار کرد.
بیش از ۲۴۰ فیلم‌ساز از ۱۱ استان کشور به همراه مهمانان ملی برای شرکت در این جشنواره به سیستان و بلوچستان سفر کرده و هنرمندان فعال در زمینه فیلم‌سازی استان نیز در این جشنواره حضور دارند.
فیلم‌های جشنواره آسوریک در تالار اشراق، سینما هلال، سالن ملاصدرا دانشگاه سیستان و بلوچستان و در یکی از مجتمع‌های حاشیه شهر برای عموم مردم به صورت رایگان اکران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار