نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران

تهران(پانا) - نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران با حضور معاون وزیر و رییس مدارس استثنایی کشور ، رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان تهران، رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران و جمعی از خیرین مدرسه ساز کشور در محل بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران

در این برنامه محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه خیرین سرمایه های بزرگ انسانی هستند که باید از آنها الگو بگیریم، گفت: توسعه نگاه خیری و نیک‌اندیشانه باید در جامعه شکل گیرد. ما در سند تحول بنیادین به دنبال انسان هایی هستیم که به مرحله ای از حیات طیبه برسند که از مرزهای زندگی شخصی خود عبور کرده و به حل کردن مشکلات مردم می‌اندیشند.

صیدلو با اشاره به سخنی از حضرت امام صادق علیه‌السلام که می فرمایند مردم بیش از آنکه با عمر خود زندگی کنند با نیکی های خود زندگی می کنند، تاکید کرد: بسیار جای خوشبختی است که در جمع کسانی هستیم که نیکی‌های زندگیشان بسیار زیاد است و درس‌های بزرگی را می‌توانند در زندگی به دانش آموزان ما آموزش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در یکی از شهرستان های استان تهران ۶۰ مدرسه نیازمند بازسازی مجدد هستند، ادامه داد: سرعت ساخت و ساز مدارس در شهرستان های استان تهران با افزایش جمعیت در این استان تناسب ندارد و باید سرعت ساخت و ساز در این استان از شتاب بیشتری برخوردار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار