حضور مردم در صحنه انقلاب ، زمینه موفقیت دوستان و ناکامی دشمنان را فراهم کرده است

ابرکوه (پانا) - امام جمعه ابرکوه در جمع نمازگزاران مغرب و عشا ء در مسجد جامع ابرکوه گفت: ۹ دی خلق یکی از بهترین حماسه‌های ملت در باطل کردن اندیشه‌های دشمنان و استکبار جهانی است که در صدر آنها آمریکا قرار دارد،

کد مطلب: ۹۹۰۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در صحنه انقلاب ، زمینه موفقیت دوستان و ناکامی دشمنان را فراهم کرده است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: مردم همیشه بیدار و قهرمان ایران در نهم دیماه ۱۳۸۸ با حضور پر صلابت خود در صحنه انقلاب ، تمام معادله دشمنان نظام را برهم زدند و توطئه‌های آنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه درایت مردم ایران در مواجهه با تهاجم اقتصادی دشمنان نظام را مایوس کرد، اظهارداشت: مایوس کردن دشمنان در اوج مشکلات کمرشکن اقتصادی، بصیرت مردم انقلابی کشورمان را نشان می دهد .

حسینی اظهارکرد: ۹ دی یکی از زیباترین حماسه های سیاسی مردم ایران بود که توطئه های دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب کردند .

وی با با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت و درایت ملت ایران در قبال وسوسه و دسیسه های شیطانی است خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه انقلاب ، زمینه موفقیت دوستان و ناکامی دشمنان را فراهم کرده است .

حسینی اضافه کرد: مردم ایران در حماسه ۹ دی بسیار آگاهانه وارد میدان شدند و به فتنه جویانی که با جاه طلبی و با کشاندن مردم به خیابان ها قصد آسیب رساندن به انقلاب را داشتند، پاسخ کوبنده ای دادند .

وی یاد آورشد : تا زمانی که مردم با بصیرت و حضور آگاهانه خود در صحنه حضور دارند ناکامی دشمنان در عرصه های مختلف قطعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار