جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل با تبیین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام اسلامی گفت:انتخابات مجلس امری بسیار مهم وحساس است وباید تلاش شود در کنار پرشور کردن فضای انتخابات با برنامه های مناسب کمک شود مردم نامزد ها را بخوبی ودقیق بشناسند.

کد مطلب: ۹۹۰۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل

آیت الله سید حسن عاملی در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تبیین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام اسلامی گفت: انتخابات مجلس امری بسیار مهم وحساس است وباید تلاش شود در کنار پرشور کردن فضای انتخابات با برنامه های مناسب کمک شود مردم نامزد ها را بخوبی ودقیق بشناسند و با آگاهی از توانمندی و تخصص آنها دست به انتخاب بزنند تانمایندگانی اصلح راهی مجلس شوند.
امام جمعه اردبیل درادامه سخنانش با اشاره به تصویب روز ملی شیخ صفی الدین اردبیلی در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ، این اقدام نیک را ستود و با یادآوری عظمت و اهمیت صفویه در تاریخ ایران اسلامی گفت: مراکز علمی، دانشگاهی و فرهنگی ما باید تلاش کنند از این فرصت برای شناساندن و تبیین خدمات صفویه و نقش اردبیل در تاریخ کشور بخوبی استفاده کنند.
سردار جلیل بابازاده ،فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان هم با تاکید بر اهمیت گرامیداشت مناسبت های انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی در این باره تاکید کرد و از برگزاری یادواره های شهدای انقلاب روستای نیارق و شهدای عملیات های کربلای 4 و 5 درآینده نزدیک خبر داد.
سید ناصر اسحاقی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هم از کسب جایگاه پنجم شورای فرهنگ عمومی استان دربین استان ها در ارزیابی شورای فرهنگ عمومی کشور خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار