نمایش فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع ویژه دانش آموزان درفاروج

فاروج (پانا) - فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع ویژه دانش آموزان مدارس فاروج در سالن اجتماعات شهدای دانش آموز این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۹۹۰۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع ویژه دانش آموزان درفاروج

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با هدف افزایش روحیه خودباوری، مسئولیت پذیری و امید به آینده در دانش آموزان نسل امروز در این شهرستان به روی پرده رفت.

محبوبه حاجی پور مقدم فاروجی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب دانش آموزان این شهرستان از تماشای این فیلم، ان شاء الله جهت به نمایش گذاشته شدن فیلم های جدید و متناسب با سنین کودکان، نوجوانان و جوانان در طول سال تحصیلی برنامه ریزی خواهد شد.

کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز گفت: این فیلم سینمایی در قالب سینما سیار در نوبت صبح ویژه دانش آموزان دختر و در نوبت عصر ویژه دانش آموزان پسر به نمایش گذاشته شد.

ریحانه زمانی اظهار داشت: هزار نفر دانش آموز دختر و پسر با تهیه بلیت نیم بهاء در یک روز و در چهار پرده به تماشای این فیلم نشستند.

لازم به یادآوری است که فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است و هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار