استقبال دانش آموزان پسر کاشمر از فراخوان بازیگری تئاتر

کاشمر(پانا)- دانش آموزان هنرمند از فراخوان بازیگر تئاتر(پسران) کانون فرهنگی تربیتی لقمان در بعداز ظهر یکشنبه هشتم دیماه نود و هشت استقبال کردند.

کد مطلب: ۹۹۰۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان پسر کاشمر از فراخوان بازیگری تئاتر

عباسعلی شهابیان مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان از استقبال و حضور پر رنگ دانش آموزان در فراخوان بازیگر تئاتر خبر داد و گفت: جهت تشکیل گروه‌های تئاتر در مقاطع مختلف و رشته های متنوع فراخوان دادیم و علی رقم اینکه با فصل امتحانات دانش اموزان مواجه شد خوشبختانه شاهد حضور علاقمندان و استقبال انها و خانواده هایشان بودیم
شهابیان گفت: گروه های تئاتر کانون که از بین دانش آموزان مستعد انتخاب می شوند می توانندعلاوه بر اینکه در جشنواره ها شرکت می نمایندبرای عموم مردم نیز اجرا کنند.
او عنوان کرد: علاقمندان در مقاطع ابتدایی (چهارم -پنجم- ششم) متوسطه اول - متوسطه دوم جهت تست اولیه بازیگری( بیان - بدن - حس - خلاقیت) در روز یکشنبه۹۸/۱۰/۸ ساعت 4 الی 6 بعد از ظهر در سالن همایش شهید هادی شهابیان کانون لقمان حضور یافتند وپس از یک بحث آموزشی که توسط استاد سعید مغانی‌نژاد از بازیگران پیشکسوت و اولیه کانون لقمان به انجام حرکت ها و موارد خواسته شده توسط ارزیابان پرداختند.
شهابیان ابراز امید واری کرد: امسال کانون با جدب هنرمندان دانش‌آموز بتواند رونق گذشته را به جشنواره هنرهای نمایشی دانش آموزی شهرستان برگرداند.
گفتنی است که پنجشنبه گذشته فراخوان جهت دختران دانش آموز هنرمند در کانون عاطفه نیز با استقبال بیش از حد انتظار مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار