اعلام زمان واریز دومین یارانه معیشتی

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان واریز دومین یارانه معیشتی

حسین میرزایی ،سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

میرزایی افزود: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود 666هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت،‌ می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند. درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار