آیین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد ابلاغ شد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه آزاد آیین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها و واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ به نام سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری و همچنین ظرفیت‌های عظیم انسانی، علمی و زیربنایی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت تولید ملی در حوزه دانش‌بنیان در سراسر کشور متناسب با ظرفیت‌های منطقه‌ای، آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۲ ماده و ۱۹ تبصره با پیوست دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان ابلاغ می‌شود.

در این بخشنامه آمده است: "تمام مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش و عزم جهادی برای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان بر اساس راهبرد شماره ۱ فصل هفتم از نظام پژوهش و فناوری سند دانشگاه اسلامی تا رسیدن به مرحله تجاری‌سازی و ارتقای تولید ملی از تمامی توانمندی موجود بهره گیرند".

آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده و در اختیار سازمان مرکزی و تمامی واحدها و مراکز قرار گرفته شامل مواردی از جمله تعاریف و اختصارات، دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف، وظایف، شکل حقوقی، ارکان، وظایف و اختیارات شورای سیاست‌گذاری، فناوری و نوآوری دانشگاه، شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، وظایف و اختیارات شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری دانشگاه، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ساختار سازمانی سرای نوآوری و ... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار