سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

رونق تولید، اولویت وزارت جهاد کشاورزی و کشور است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر هیچ پیشنهادی که رونق تولید را با خود به همراه نداشته باشد ارائه ندهید، هر چه پیشنهاد می شود باید به رونق تولید کمک کند.

کد مطلب: ۹۹۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رونق تولید، اولویت وزارت جهاد کشاورزی و کشور است

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای نظام صنفی کشاورزی اظهار کرد: بنای ما بر این است که هیچ نهادی بدون مشورت با صنف و صاحبنظران تصمیم گیری نکند.

وی افزود: هر موضوعی که مطرح می‌شود، باید بر روی آن بررسی همه جانبه انجام شده و با سایر تشکل ها مشورت شود.

کشاورزی تاکید کرد: باید به سمتی پیش برویم که بروکراسی ها کاهش پیدا کند و به دنبال روان سازی کارها باشیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اولویت داشتن رونق تولید در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ پیشنهادی که رونق تولید را با خود به همراه نداشته باشد ارائه ندهید، هر چه پیشنهاد می شود باید به رونق تولید کمک کند.

کشاورزی تاکید کرد: شرایط توجه به تولید باید به صورت مجرد و خاص مطرح شود و در حال حاضر فرصت ورود به مسائل ساختاری و اداری را نداریم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان نظام صنفی استانی گفت: وظیفه ما حمایت از تولید داخل است و تنها میوه‌های گرمسیری، زردچوبه و زنجبیل که در داخل توان تولید آنها را نداریم، اجازه واردات دارند. بنابراین اقلام دیگر میوه را وارد نخواهیم کرد و اجازه این کار را نمی دهیم.

در ادامه این نشست، محمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بهره برداران بخش کشاورزی در نظام صنفی کشاورزی کشور عضو هستند و در حال حاضر ۸ سال است که که این نظام صنفی مشغول به کار است.

وی افزود: باید در تمام امور از این نظام صنفی استفاده کرد و این نظام می‌تواند یک بازوی توانمند در کنار وزارت جهاد کشاورزی باشد اما وعده ها عملی نشده و لازم است مدیران جهاد کشاورزی استانی همکاری بیشتری با نظام صنفی داشته باشند.

ملک زاده ادامه داد: پیش از این شناسنامه هایی برای باغداران صادر می‌شد که صرفاً برای شناسایی بوده و برای ارائه تسهیلات قابلیت نداشت، ما به دنبال یکسان‌سازی برگه های شناسایی با پروانه های صنفی بودیم که هم اکنون در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار