بهترین تور نوروز 99 را از آژانس مسافرتی سلام پرواز بخرید

هر چه بیشتر به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم، تب و تاب خرید تورهای مسافرتی نیز بیشتر می شود. بسیاری افراد و خانواده ها از حالا به دنبال انتخاب مقصد مورد علاقه خود هستند. هر شخصی و هر خانواده ای سبک و سلیقه ای برای سفر دارد. برخی ترجیح می دهند به شهرهای ساحلی بروند و مدتی استراحت کنند. برخی دیگر دوست دارند به در سفر هیجان را تجربه کنند. بعضی ها سفرهای ماجراجویانه را می پسندند و بعضی دیگر فقط می خواهند در شهرها و مراکز خرید مدرن گشت بزنند! با توجه به این سبک و سلیقه، مقصدی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

کد مطلب: ۹۹۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین تور نوروز 99 را از آژانس مسافرتی سلام پرواز بخرید

در مرحله بعدی باید بودجه خود را در نظر بگیرید. هزینه ها عامل تعیین کننده ای در نوع سفر و مقصد هستند. اگر می خواهید مبالغ کمتری را صرف سفرهای نوروزی خود کنید، بهتر است به شهرها و کشورهای نزدیک تر بروید و تفاوت نرخ ارز رایج آن کشور با ریال ایران را نیز در نظر داشته باشید. مثلا از هنگامی که نرخ درهم امارات بالا رفت، سفر به دبی برای ایرانی ها یک سفر گران محسوب می شود.

نکته مهمی که در تب و تاب سفر گاهی فراموش می شود، انتخاب آژانس هواپیمایی مناسب است. تعداد آژانس های هواپیمایی بسیار زیاد است و تبلیغات فراوانی هم در این زمینه وجود دارد. گاهی اوقات تنها نکته ای که به آن توجه می کنیم قیمت تورها است و موارد دیگر از خاطرمان می رود. در نظر داشته باشید که به ویژه در مورد سفرهای خارجی، بهتر است از خدمات موسسات معتبر و با تجربه استفاده کنید. مجموعه ای که سال ها در برگزاری سفرهای مختلف تجربه داشته باشد و به خوبی با شرکت ها ی هواپیمایی و کارگزاران هتل ها در تعامل باشد.

چنین مجموعه ای می تواند خدمات را در بهترین سطح به شما ارائه دهد و دیگر نیازی به نگرانی در هیچ زمینه ای نیست. یکی از آژانس های معتبر در این زمینه سلام پرواز است که تورها را به صورت مستقیم برگزار می کند و خود چارتر کننده بسیاری از پروازها است. به این ترتیب در این میان واسطه ای وجود ندارد و بلیت را مستقیما از آژانسی که با ایرلاین معامله کرده است دریافت می کنید. این آژانس صندلی ها را در پروازها در اختیار دارد و از بابت پیدا کردن بلیت نگرانی نخواهید داشت. تورهای عیدانه این مجموعه تنوع بسیاری دارند. برای اطلاع از جزئیات خرید بهترین تور نوروز 99 از سایت سلام پرواز می توانید همین حالا اقدام کنید. یک توصیه حرفه ای این است که خرید را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. گذشته از این که قیمت ها افزایش می یابند، ممکن است نتوانید تور مورد نظرتان را با خدمات مناسب پیدا کنید. اسفند ماه اوج شلوغی های خریدهای عیدانه است. بهتر است قبل از رسیدن به این تاریخ، سفر خود را قطعی کنید. در ادامه دو مورد از پرطرفدارترین مقصدها برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سفر به مالزی در نوروز 99

یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر نوروزی، مالزی است. کشوری با آب و هوای استوایی که دمای آن در روزهای ابتدایی فروردین کاملا مطبوع است. کشوری با جزیره های متعدد، سواحل بکر ماسه ای، جنگل های انبوه و البته غذاهای خوشمزه! مدت ها می توان از جذابیت های این کشور صحبت کرد.

شهرهای مختلف آن زیبایی های متنوعی دارند اما شاید جذاب ترین مسئله، تنوع فرهنگی آن باشد. در این کشور شاخه هایی از چند فرهنگ غنی باستانی را می توان مشاهده کرد. هندو و بودایی و مسلمان در کنار هم در مالزی زندگی می کنند و مسجدهای باشکوه را در کنار معابد بی نظیر کهن می توان مشاهده کرد. هر یک از این فرهنگ ها ملزومات خود را نیز به این کشور آورده اند و جلوه این تنوع صلح آمیز را در هنر، آشپزی و معماری می توان مشاهده کرد.

از جاذبه های مالزی و کوالالامپور می توان به برج های دوقلوی پتروناس اشاره کرد که از شاهکارهای معماری مدرن محسوب می شوند. کسانی که می خواهند از نزدیک با فرهنگ باستانی مالزی آشنا شوند، می توانند به بازدید غار میمون ها یا باتو کیو بروند. یکی از بزرگترین و خاص ترین عبادتگاه های هندوها که شامل مجموعه ای از غارها می شود که از گذشته تا کنون به عنوان نیایشگاه از آن ها استفاده می شده است. از دیگر جاذبه های پایتخت مالزی می توان به برج کی ال، خیابان بوکیت بینتانگ، سان وی لاگون و ... اشاره کرد.

مالزی در جنوب شرقی آسیا نسبتا از ما دور است. اگر تا به حال به این کشور سفری نداشته اید بهتر است هماهنگی ها را به مجموعه ای بسپارید که در این زمینه تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم سفر به کوالالامپور پایتخت کشور مالزی با خرید تور نوروزی از سلام پرواز را امتحان کنید و از تماشای جلوه های فرهنگ های باستانی در میان یک شهر کاملا مدرن، لذت ببرید. در پکیج این سفر، طیفی از هتل های سه تا پنج ستاره را مشاهده خواهید کرد. برای مثال طرفداران سفرهای لوکس می توانند هتل وستین کوالالامپور را انتخاب کنند و کسانی که می خواهند هزینه کمتری برای اقامت گاه بپردازند، می توانند آرنا استار را امتحان کنند. هتل ویواتل، فلامینگو و رویال نیز از جمله هتل های چهار ستاره این شهر هستند. در میان بازدیدهای مختلف، گشت و گذار در شهر و امتحان کردن غذاهای خیابانی را فراموش نکنید که یکی از جاذبه های اساسی این سفر محسوب می شوند!

تور استانبول نوروز 99

نمی توان از سفر نوروزی صحبت کرد و اسمی از استانبول نبرد! این شهر با جاذبه جادویی تاریخی اش دل بسیاری از گردشگران در سراسر جهان را برده است! یک شهر دو قاره ای که نیمی از آن در آسیا و نیم دیگر در اروپا قرار دارد و برای سفر از یک نیمه به نیمه دیگر، می توانید با کشتی از روی تنگه بسفر عبور کنید. تنگه ای که دو دریای سیاه و مرمره را به هم متصل می کند. همین توضیحات برای جذاب کردن یک شهر کافی است و با این حال استانبول زیبایی های متعدد دیگری نیز دارد. از بناهای تاریخی و شاهکارهای معماری مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی که بگذریم، جنگل بلگراد را می بینیم. باور کردنش سخت است اما در نزدیکی این شهر شلوغ، یک جنگل زیبا وجود دارد که می تواند تمامی سر و صداهای شهر را از ذهن تان پاک کند.

از این ها گذشته، گرند بازار یا بازار بزرگ را نباید فراموش کرد. جایی که عطر ادویه ها انگار از هزاران سال پیش در هوای آن جریان دارد و جلوه های رنگارنگ هنر و صنایع دستی ترک در آن چشم ها را خیره می کند. اگر به خرید و گشت و گذار در پاساژهای مدرن علاقه داشته باشید، استانبول بهشت شما است! کشور ترکیه به ویژه در صنعت پوشاک پیشتاز است و لباس ها و پارچه های متنوع هوش از سرتان می برند. البته که نباید از خوراکی هایی مثل شکلات، باقلوا و البته قهوه ترک چشم پوشی کرد!

در کنار همه این ها، می توانید در شهر قدم بزنید و غروب ها در یکی از کافه ها بنشینید و در کنار گپ زدن با دوستان و چشیدن نوشیدنی های عالی، از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

استانبول یک شهر توریستی است و هتل های مختلفی دارد که بعضی از آن ها در پکیج به مسافران ارائه می شوند. در این پکیج ها لیستی از هتل های سه تا پنج ستاره را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید هزینه کمتری بابت اقامت بپردازید و بیشتر مشغول گشت و گذار باشید، هتل هایی مثل ریدل و مکس ول را انتخاب کنید و در صورتی که فضاهای لوکس را ترجیح می دهید، هتل سورملی یا دابل تری بای هیلتون را امتحان کنید. هتل تکسیم اسکوئر، ریوا و اوزتانیک هم از جمله هتل های 4 ستاره خوب استانبول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار