رخشانی‌مهر: نهم دی نماد بصیرت عاشورایی ملت ایران است که مسیر را برای همگان روشن کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نهم دی را نماد بصیرت عاشورایی ملت ایران دانست که مسیر را برای همگان روشن کرد.

کد مطلب: ۹۹۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: نهم دی نماد بصیرت عاشورایی ملت ایران است که مسیر را برای همگان روشن کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت فرا رسیدن نهم دی‌ با صدور پیامی حماسه این روز را گرامی‌ داشت.

متن پیام رخشانی‌مهر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

نهم دی‌ماه سالروز شکوه تاریخی و جلوه پیوند ناگسستنی ملت ایران با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که بار دیگر بصیرت ملت انقلابی را در مواجه با تهدید‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی نشان داد و مسیر را برای همگان روشن کرد.

دشمنان انقلاب اسلامی که از حماسه عظیم اتحاد و یکپارچگی مردم همیشه در صحنه ایران به خشم آمده بودند تمام توان و نیروهای مزدور خود را به کار گرفتند تا حرکت ملت ایران را از مسیر انقلابی خود خارج کنند و به انحراف بکشانند، اما حماسه ملت آگاه و هوشمند مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی در 9 دی‌ماه 1388 تمام نقشه‌های آنان را بر آب و حجت را بر همگان تمام کرد.

حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی در افتخارات مردم ایران است که نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب جانانه ایستادند و با وفاداری به آرمان‌های انقلاب که همواره در مقاطع حساس و گردنه‌های مسیر تعالی و پیشرفت کشور با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان رو به رو بوده‌اند، بار دیگر با سربلندی و آگاهی خود در جریان حرکت عظیم نهم دی‌ماه مشت محکمی بر دهان جبهه باطل استکبار و صهیونیسم بین‌الملل کویبدند.

امروز نیز در دهمین سالگرد این حماسه عظیم مردمی، بار دیگر ملت سلحشور ایران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام و رهبری فرزانه، با آگاهی از شرایط خاص کشور، تحریم‌ها، تهدیدها و فتنه‌های دشمنان، با صلابت و استوار مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را مقتدرانه ادامه داده و تاکید می‌کنند که هیچ قدرتی نمی تواند ملت را از حرکت انقلابی باز دارد.

مدیران و کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز همگام با ملت بزرگ ایران، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن ابراز انزجار از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان بار دیگر تجدید میثاق خود را با آرمان‌های نظام اسلامی و پیروی از ولایت اعلام می‌دارند و تمام تلاش و توان خود را در جهت حفظ و توسعه دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به کار می‌گیرند و با جهاد در راه مقدس مدرسه‌سازی در حوزه عمرانی نظام تعلیم و تربیت برای شکوه و اعتلای ایران اسلامی می‌کوشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار