تخفیف 25 درصدی شرکت رجا برای شرکت کنندگان در ازدواج دانشجویی

تهران (پانا) - برای اولین بار در مدت برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی، زوج های دانشجو از تخفیف 25درصدی بلیط قطار بهره‌مند می شوند.

کد مطلب: ۹۹۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف 25 درصدی شرکت رجا برای شرکت کنندگان در ازدواج دانشجویی

به گزارش روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، علی بارانی، قائم مقام دبیر و معاون اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه دغدغه ما حضور حداکثری دانشجویان در مراسم ازدواج دانشجویی بوده و در بررسی ها یکی از مهمترین دلایل عدم حضور آنان، مشکلات رفت وآمد شناسایی شده است برآن شدیم تا در بخش حمل و نقل ریلی که بیشترین تردد دانشجویان را در برمی گیرد، تسهیلاتی ایجاد کنیم.

وی افزود: بدین منظور طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفت، مقرر شد کلیه زوج‌های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده است از تخفیف 25درصدی بلیط بهره مند شوند.

بارانی خاطرنشان کرد: زمان ارائه این تخفیف از پنجم دی تا 25 اسفندماه98 و 15فروردین تا پایان اردیبهشت99 بوده و همه شهرهای مقصد زوج های دانشجو به مقصد مشهد و بالعکس را شامل می گردد.

بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تابهشت) از دهم دی تا پایان اسفندماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود. علاقمندان می توانند تا پایان دیماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یا امور فرهنگی برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار