استاندار زنجان:

آموزش مدیران جوان در اولویت قرار گیرد

زنجان(پانا) - استاندار زنجان بر ضرورت آموزش مدیران جوان با هدف تقویت سرمایه های انسانی و بدنه مدیریتی کشور تاکید کرد و گفت: ضمن آموزش افراد با انگیزه و جوان دستگاه های اجرایی می توان ویژگی های مدیریتی هریک از افراد را استخراج و درقالب بانک اطلاعاتی جامع در استان جمع آوری نمود.

کد مطلب: ۹۹۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مدیران جوان در اولویت قرار گیرد

فتح الله حقیقی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، عملیاتی نمودن مصوبات این شورا و اجرای برنامه های عملی از سوی شورا را خواستار شد و گفت: یکی از اقدامات عملیاتی این شورا می تواند تربیت مدیران جوان و دارای انگیزه باشد که با جمع آوری اطلاعات و ویژگی های این افراد، حوزه سرمایه های انسانی استان را تقویت کرد.

وی ادامه داد: با راه اندازی بانک اطلاعاتی مدیران جوان می توان در مواقع لزوم، بر اساس تایید شورا و کمیته های تخصصی، از توان افراد با سواد و مدیران آموزش دیده استفاده نمود.

مقام عالی استان در حوزه دولت الکترونیک نیز اظهار کرد: از یک سو بانک جامع آماری و GIS در استان باید در اسرع وقت راه اندازی شود و از سوی دیگر باید خدمات الکترونیکی و غیرحضوری دستگاه ها به مردم افزایش یابد.

استاندار زنجان در زمینه صیانت از حقوق شهروندی نیز طراحی و راه اندازی سیستم جامعی برای ارزیابی مدیران و ارائه قوانین و حقوق شهروندی به مردم را خواستار شد و ادامه داد: شورای راهبری توسعه مدیریت استان و کمیته های تخصصی ذیل آن باید بتواند مدیران را در محوری راهنمایی کنند که اولویت های کاری دقیق و اقدامات شاخص پذیر خود را مشخص نموده و اقدامات عملیاتی در راستای توسعه استان انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار