بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری استان وآیین تجلیل از پژوهشگران و فن آوران برتر برگزار شد .

کد مطلب: ۹۹۰۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری در کرمانشاه برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: فعالیت دانشگاه های رازی و علوم پزشکی استان در بحث پژوهش قابل تقدیر است و در دانشگاهها و مراکز علمی استان اقدامات قابل توجهی دراین خصوص در حال انجام است.

افشین کریمی با بیان اینکه یکی از مواردی که باید پژوهشگران به آن توجه ویژه داشته باشند، پرداختن به پژوهشهای کاربردی است چرا که این مهم نیاز جامعه امروز است گفت: با توجه به شرایط کنونی برای دست یابی به پیشرفت در تمام زمینه ها باید به سمت استفاده از تحقیقات و پژوهش ها حرکت کنیم.

وی افزود:امروزه تمامی پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی رهاورد تحقیق و پژوهش است و هرچقدر به این فعالیت های علمی و تحقیقاتی در جامعه بها داده شود پیشرفت های بیشتری درکشور حاصل خواهد شد.

کریمی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان با سالهای گذشته بسیار متفاوت بود و به خوبی برگزار شد و تغییرات قابل توجهی را در این نمایشگاه شاهد بودیم.

در این جشنواره از ۵۳نفر از پژوهشگران و ۹ نفر از فناوران برتر دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی،مراکز رشد و از شش پایان نامه قابل تجاری سازی ارائه شده در نمایشگاه تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار