استاندار کرمانشاه:

مردم نقشی محوری در اجرایی‌شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند

کرمانشاه (پانا) -بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اقتصاد مقاومتی یک راهبرد اساسی برای برون رفت از مشکلات و بحران‌های بزرگ است که توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ شده است و این سیاست‌ها در تمام دنیا، تحت عناوین مختلف برای تاب آوری در برابر بحران های اقتصادی اجرا می‌شوند.

کد مطلب: ۹۹۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم نقشی محوری در اجرایی‌شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند

هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ۲۴ اصل دارد که اجرای ۱۱ اصل آن برعهده مردم است و زمانی اقتصاد مقاومتی موفق خواهد شد که با کمک رسانه‌ها و صداوسیما به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: اجرای تله کابین کرمانشاه یکی از مطالبات بسیار جدی مردم کرمانشاه است ولی متاسفانه حدود ۲۰ سال است این پروژه به حال خود رها شده است.

وی افزود: کرمانشاه از یک مرکزیت خدماتی و مبادلاتی در غرب کشور برخوردار است و اجرای تله‌کابین در این شهر از توجیه بسیار مناسبی برخوردار است.

بازوند عنوان کرد: سال گذشته موسسه اعتباری ملل برای اجرای این پروژه بزرگ اعلام آمادگی کرد ولی متاسفانه این شرکت تمایلی به شراکت با شهرداری کرمانشاه نداشت و اجرای این طرح منتفی شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهرداری عهده‌دار اجرای پروژه تله کابین شده است؛ اظهار داشت: مجموعه شهرداری باید به این نکته توجه داشته باشد که این پروژه تنها در صورتی قابل اجراست که منابع مالی سرمایه گذار مشخص شود.

وی افزود: سیستم بانکی اقدامات خوبی در زمینه واگذاری واحدهای تحت تملک داشته‌است که جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار