ورود مدعی العموم به وضعیت نابسامان اصناف و بازار قلعه گنج

کرمان(پانا) - کرمان(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت:عدم برگزاری انتخابات اصناف در مهلت مقرر ،مشکلات زیادی را در سطح اتحادیه ها ،اصناف بوجود آورده بود و به تبع آن امر نظارت بر بازار وقیمت ها دچار اختلال شده بود.

کد مطلب: ۹۹۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود مدعی العموم به وضعیت نابسامان  اصناف و  بازار قلعه گنج

سجاد افشارمنش اظهار داشت:بلافاصله دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود و مسئولان اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب استان به دستگاه قضائی دعوت ومشکلات و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد:مقرر گردید ظرف یک ماه آینده انتخابات اصناف برگزار و موضوع ساماندهی اصناف و بازار در دستور کار جدی اصناف و اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان قلعه گنج قرار گیرد.

افشارمنش با اشاره به اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد،خطاب به مسئولان هشدار داد:معاندان و دشمنان هر کجا زمینه ای برای بحران را فراهم ببینند، بحران سازی می کنند،لذا مسئولان امر کنترل بازار بایستی در جاهایی که امکان پیش بینی مشکل وجود دارد ،با برنامه ریزی و کار مداوم بدنبال حل مشکلات باشند

دادستان قلعه گنج خاطرنشان ساخت: اتحادیه‌ها و صنوف نقش مهمی در تنظیم بازار بخصوص در شرایط فعلی دارند و هر اتحادیه و صنفی باید شرایط جنگ اقتصادی کنونی را برای اعضایش تبیین و تشریح کند و نقش خود را بخوبی انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار