رسانه های آموزشی، یکی از لوازم فرآیند یادگیری است

کاشان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: رسانه های آموزشی و کمک آموزشی یکی از لوازم فرآیند یادگیری است که بر وسعت یادگیری می افزاید و توانایی دانش آموزان را افزایش می دهد و یکی از کاربردی ترین و موثرترین ابزار در امر یادگیری و تسهیل آن به شمار می رود.

کد مطلب: ۹۹۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رسانه های آموزشی، یکی از لوازم فرآیند یادگیری است

حسین مقنی در نشست مجمع عمومی سرگروههای درسی آموزش و پرورش کاشان اظهار کرد: رسانه های آموزشی برای برقراری ارتباط موثر در الگوهای تدریس گروهی، بخش جدایی ناپذیر فرایند یادگیری هستند.
وی تصریح کرد: تکنولوژی آموزشی در نظام های آموزش و پرورش مدرن، به عنوان داده های آموزشی محسوب می شوند که شرایطی را در کلاس به وجود می آورند تا دانش آموزان بتوانند اطلاعات و مهارت های جدیدی را با درک کامل به دست آورند.
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: پژوهشها ثابت کرده است که استفاده از رسانه های آموزشی در همه ابعاد آن و حتی شیوه تدریس و ارتباط با فراگیران در میزان یادگیری دانش آموزان اثر گذار است .
مقنی افزود: برای آموزش، نه فقط فرصت های فراگیری دانش و مهارت را ایجاد می کنیم بلکه علاقه به یادگیری و کاربرد آن مهارت ها را باید تشویق کنیم.
دومین مجمع عمومی سرگروههای درسی مدیریت آموزش و پرورش کاشان با حضور رییس اداره تکنولوژی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیر و معاونان مدیریت آموزش و پرورش کاشان در مرکز تحقیقات معلمان این شهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار